تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي

۱۰ بازديد

تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي از ديگر خدماتي است كه در مركز تخصصي تعمير تلويزيون آرادتكنيكال ارائه مي شود. اين خدمات به پشتوانه ي مهارت و تخصص كارشناسان حاضر در مجموعه ي آراد تكنيكال انجام مي پذيرد. در صورتي كه با مشكل تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي مواجه شديد به راحتي مي توانيد با شماره هاي درج شده در وب سايت آراد تكنيكال تماس حاصل نماييد و از تكنسين هاي ما بخواهيد در اولين فرصت در محل مورد نظر شما حضور يابند. همچنين مي توانيد با ثبت سفارش از طريق وب سايت، مشكل ايجاد شده براي تلويزيون سامسونگ خود را مطرح كنيد و منتظر تماس متخصصين ما باشيد. در اين مقاله قصد داريم در مورد تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي و دلايل خرابي آن با شما به بحث و بررسي بپردازيم. تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي در محل

يكي از مشكلاتي كه افراد با آن روبرو بودند اين بود كه هنگام خرابي تلويزيون مي بايست آن را جابجا كرده و به نزد متخصص مي بردند. در صورت جابجايي تلويزيون، به دليل داشتن ابعاد بزرگ، احتمال شكستن و يا ضرب ديدگي تلويزيون وجود دارد كه سبب مي شود علاوه بر هزينه ي قبلي، هزينه ي جديدي به تعمير تلويزيون افزوده شود. اما امروزه اين مشكل را آراد تكنيكال حل كرده است و نيازي به مراجعه شما براي تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي وجود ندارد.

بنابراين در صورتي كه تلويزيون شما به هر دليل دچار افت عملكرد و خرابي شده است اما امكان جابجايي و انتقال آن را به تعميرگاه نداريد، پيشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرويس در محل است. برخي از مزاياي استفاده از سرويس « تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي» عبارتند از: كاهش هزينه‌هاي تعمير، پيشگيري از وقوع برخي رويدادهاي ناخواسته نظير شكستگي و آسيب تلويزيون در حين جابجايي، نظارت بر كار تعميركاران تلويزيون، صرفه‌جويي در زمان …

تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي

تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي

علائم خرابي تلويزيون ال سي دي

خيس شدن پنل ال سي دي

در صورتي كه پنل تلويزيون شما به طور ناگهاني خيس شد بلافاصله تلويزيون خود را خاموش كنيد تا از خرابي ديگر بخش ها و قطعات تلويزيون جلوگيري شود. در نظر داشته باشيد به هيچ وجه مجددا اقدام به روشن كردن تلويزيون نكنيد چرا كه پنل هاي ال سي دي و ال اي دي به شدت به رطوبت حساس هستند و ممكن است خرابي بيشتري به بار بيايد. همچنين بهتر است دو شاخه را نيز از پريز بكشيد تا هيچ برقي به تلويزيون وارد نشود.

دير روشن شدن تلويزيون

گاهي اوقات ممكن است با اين مشكل مواجه شويد كه تلويزيون برخلاف هميشه اندكي دير روشن مي شود. بروز اين اختلال عموما به دليل وجود مشكلاتي در برد تغذيه مي باشد. اين مورد به راحتي مي تواند توسط تكنسين هاي آرادتكنيكال حل شود و عمومت اين مشكل قابل حل است.

كم نور شدن ال سي دي

بخش هايي از تلويزيون كه وظيفه ي تنظيم نور را بر عهده دارد، بك لايت و يا برد اينورتر دستگاه مي باشند. تعمير و سرويس اين بخش كاملا تخصصي بوده و مي بايست توسط تكنسين هاي با مهارت انجام گردد. بهتر است در صورتي كه با مشكل كم نور شدن تلويزيون خود مواجه شديد براي تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي خود به متخصص مراجعه كنيد.

كسب اطلاعات بيشتر: تعمير تلويزيون ال جي در كرج

پرش تصوير ال سي دي

پرش تصوير در تلويزيون هاي ال سي دي و ال اي دي به دليل مشكلاتي است كه در پنل صورت گرفته است. عموما پنل قابل تعمير نيست و مي بايست تعويض گردد. بنابراين در صورتي كه با پرش تصوير و يا جابجايي ناگهايي تصوير بر روي مانيتور  مواجه شديد براي تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي به متخصص مراجعه كنيد.

روشن شدن ناگهاني تلويزيون و روشن ماندن دكمه پاور

بروز اين مشكل ممكن است به دليل وجود مشكل در بخش برد پاور و يا مين برد تلويزيون باشد. امكان تعمير  هر دو قطعه توسط متخصص وجود دارد و با مراجعه به يك تعميركار تلويزيون مي توانيد مشكلات ايجاد شده را رفع كنيد.

وجود لكه هاي سياه بر روي صفحه ي تلويزيون

عموما اين مشكل به دليل وارد شدن ضربه به صفحه ي تلويزيون ايجاد مي شود كه در نتيجه ي آن مشكلاتي در بك لايت تلويزيون ايجاد مي شود. جهت اطمينان بايستي دستگاه توسط كارشناس بازديد شود و تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي شما صورت پذيرد.

خاموشي ناگهاني تلويزيون

وجود چنين مشكلي در دستگاه عموما به دليل خرابي در بخش برد پاور تلويزيون است. ممكن است آي سي هاي سازنده سازنده ولتاژ برد پاور به مشكل خورده باشند. جهت حل اين مشكل بايد قطعات فرسوده را تعويض كرد. اگر پس از بررسي متوجه شددي كه مشكل از برد پاور نبوده است. ممكن است مشكل مربوط به خرابي مين برد تلويزيون باشد. خرابي مين برد عموما به دليل نوسانات برق ايجاد مي شود.

شكستن ال سي دي

آسيب به مانيتور تلويزيون عموما به دليل برخورد يك شي تيز به صفحه ي تلويزيون ايجاد مي شود. تنها راه حل در اين حالت تعويض مانيتور تلويزيون است. با توجه به اينكه تعويض پنل تلويزيون هزينه ي زيادي را به همراه دارد. عموما توصيه مي شود به جاي تعويض پنل يك تلويزيون جديد خريداري شود.

 

تماس با ما | تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي

تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي

تعمير تلويزيون ال سي دي و ال اي دي

شركت خدماتي آراد تكنيكال با بيش از 20 سال سابقه تعميرات لوازم صوتي و تصويري ، الخصوص تعمير انواع تلويزيون در برندهاي مختلف داخلي و خارجي توانسته همواره بهترين خدمات را به مشتريان خود ارائه نمايد و در اين راه از بهترين افراد متخصص و كارشناسان مجرب استفاده مي نمايد، كليه خدمات  ارائه شده در آراد تكنيكال داراي پشتيباني مي باشد و همچنين كليه قطعات مورد استفاده در تعميرات داري گارانتي مي باشد و پيوسته در تلاش هستيم تا با كيفيت ترين و بروزترين قطعات را استفاده نماييم.

شما عزيزان مي توانيد از طريق فرم ثبت  سفارش درخواست تعمير خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد و يا با شماره تماس هاي درج شده در سايت با ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.