تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي

۹ بازديد

تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟ پاسخ دادن به اين سوال اصلا راحت نيست. چرا كه هر دو برند جزو برندهاي نام اشنا در سطح جهاني مي باشند و هريك برتري و ويژگي هاي خاص خودش را دارد كه توانسته است در سطح جهاني به يكي از بهترين ها تبديل شود. به همين دليل نمي توان به راحتي گفت تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟ از اين رو تصميم داريم در اين مقاله مزايا و معايب هركدام را با يكديگر مقايسه كنيم و بدون هيچگونه جانبداري از برندها، به يك نتيجه ي كلي دست يابيم. اگر شما نيز نمي دانيد كه تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟ تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

سامسونگ و ال جي دو سازنده بزرگ تلويزيون هوشمند در جهان

هر ساله شاهد ظهور شركت هاي بزرگي در حوزه فناوري هستيم كه تلويزيون هاي جديدي را به بازار عرضه مي كنند و به دنبال ساخت تلويزيون هايي با كيفيت تصويري بهتر و قدرت سخت افزاري بالاتر هستند. ال جي و سامسونگ نيز جزو شركت هاي مطرح در سطح جهاني هستند كه در اين حوزه حضور فعالي داشته اند و محصولات باكيفيتي را روانه بازار كرده اند. اما سوالي كه پيش مي آيد اين است كه تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟

البته ذكر اين نكته هم ضروري است كه هر دو شركت كره اي هستند و در ساخت تلويزيون هاي هوشمند فوق العاده مي باشند. نمونه هاي خوب و بد در اين شركت ها بسيار ديده مي شود و اگر تلويزيون خوب از هريك از اين دو شركت خريداري كنيد هيچ گاه از خريد خود پشيمان نخواهيد شد.

تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟

تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟

محبوبيت محصولات سامسونگ و الجي به خصوص در كشورهاي آمريكا و انگلستان بسيار بالاست و اين دو شركت توانسته اند تقريبا در سرتاسر جهان نفوذ كنند. مقايسه اين دو شركت و محصولات آن ها از نظر قيمت فرايندي سخت است، چرا كه هر دو شركت در هر محدوده قيمتي محصولات متعددي دارند كه كاربر مي تواند با توجه به نياز خود يكي از آن ها را خريداري كند. از تلويزيون هاي 32 اينچ FHD گرفته تا محصولاتي با صفحه نمايش 4K و 8K نيز در اين شركت ها مشاهده مي شود.

 

تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟ بررسي تفاوت ها

طراحي تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟

سامسونگ از بدو پيدايش از همان طراحي ساده پيشين و هميشگي خود براي تلويزيون هايش استفاده مي كند. اخرين نمونه تلويزيون سامسونگ به حدي باريك است كه اگر آن را به ديوار نصب كنيد كسي نمي تواند تفاوت آن را با يك تابلوي نقاشي روي ديوار متوجه شود.

تلويزيون ال جي نيز در اين زمينه همانند سامسونگ است و هر دو با ضخامت بسيار كم طراحي مي شود. اما گر نگاهي به سير طراحي تلويزيون هاي ال جي و سامسونگ بيندازيم متوجه مي شويم كه ال جي نسبت به سامسونگ از طراحي هاي خلاقانه تري استفاده كرده است.

كيفيت تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟

يكي از سوالات پرتكراري كه از جانب مشتريان مطرح مي شود اين است كه كيفيت تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟ همانطور كه پيش از اين بيان كرديم تلويزيون هاي ال جي و سامسونگ داراي ويژي هاي منحصر به فردي هستند. در زمينه كيفيت مي توان گفت تلويزيون سامسونگ كنتراست بالاتري نسبت به تلويزيون ال جي دارد. در واقع كنتراست به معني بيشترين ميزان روشنايي رنگ سفيد با كمترين ميزان روشنايي رنگ مشكي است. اين مورد اثر مستقيمي بر كيفيت تصوير تلويزيون دارد.

بنابراين اگر تصوير تلويزيون سامسونگ و ال جي را بايكديگر مقايسه كنيد متوجه مي شويد كه رنگ ها در تلويزيون سامسونگ طبيعي تر و زنده تر هستند.

قيمت تلويزيون سامسونگ بيشتر است يا ال جي؟

يكي از اصلي ترين دلايلي كه مردم به مقايسه سامسونگ و ال جي مي پردازند، در زمينه قيمت اين دو برند مي باشد. به طور كلي نمي توان گفت قيمت كدام برند بالاتر است. چون قيمت هريك از تلويزيون ها با توجه به امكانات و كيفيت آن ها برآورد مي شود. مثلا طبيعي است كه قيمت يك تلويزيون سه بعدي سامسونگ از يك تلويزيون معمولي ال جي بالاتر باشد.

تلويزيون هاي هوشمند ال جي عموما اندكي گران تر از تلويزون هاي سامسونگ هستند. مثلا تلويزيوني كه مي تواند به اينترنت وصل شود و داراي سيستم عامل و مرورگر است قيمت بالاتري را به خود اختصاص مي دهد. شايد در نگاه اول تصور كنيد كه داشتن تلويزيون هوشمند به چه دردي مي خورد و نيازي به اين امكانات نداريد. اما تلويزيون هوشمند نياز هر خانه اي است چرا كه امكانات متنوعي را در اختيار شما قرار مي دهد.

سيستم عامل تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟

سيستم عامل تلويزيون ال جي WebOS است و داراي الگوريتم جستجوي پيشرفته مي باشد اما سيستم عامل سامسونگ تايزن مي باشد و فاقد اين الگوريتم است.

هر تلويزيون و برندي سيستم عامل مختص خودش را دارد. به جرات مي توان گفت يكي از بهترين پلتفرم ها بر روي تلويزيون WebOS مي باشد كه در مقابل تايزن حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.

پنل نمايشگر تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟

با اينكه هر دو شركت در زمينه هاي مختلفي بايكديگر مشابه هستند، باز هم مي توان گفت تفاوت گسترده اي باهم دارند. تلويزيون ال جي از نمايشگرهايي با پنل OLED استفاده مي كند در حالي كه سامسونگ غالبا از QLED بهره مي برد. براي مقايسه اين دو پنل مي توانيد به انواع پنل تلويزيون مراجعه كنيد.

تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟

تلويزيون سامسونگ بهتر است يا ال جي؟

نمايندگي تعميرات تلويزيون سامسونگ و ال جي

اگر صاحب يك تلويزيون ال جي و يا سامسونگ هستيد و قيمت بالايي در عوض خريد آن پرداخت كرده ايد، نياز به يك تعميركار ماهر نيز داريد. تلويزيون ها به دليل اينكه هر چند وقت يكبار آپديت مي شوند مي بايست براي تعمير به دست  تكنسين هايي سپرده شوند كه در اي زمينه داراي تجربه كافي باشد. متخصصين آرادتكنيكال به دليل گذراندن دوره هاي تخصصي تعمير تلويزيون سامسونگ و تعمير تلويزيون ال جي در اين زمينه داراي تبحر بسيار زيادي مي باشند.

شما عزيزان براي ثبت سفارش جهت تعمير تلويزيون خود مي توانيد با شماره هاي درج شده تماس حاصل نماييد و يا از طريق فرم ثبت سفارش مشكل خود را براي ما ارسال كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.