اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ

۸ بازديد

اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ غالبا براي تماشاي محتواي چند رسانه اي صورت مي پذيرد. ممكن است يك فيلم هيجان انگيز دانلود كرده باشيد و فلش و يا كابل در دسترس نباشد. به همين دليل مي خواهيد كه گوشي خود را به تلويزيون متصل كنيد و در فضاي بهتري بتوانيد فيلم خود را تماشا كنيد. گوشي هاي هوشمند به دليل داشتن صفحه نمايش كوچك ابزار مناسبي براي ديدن فيلم و يا عكس به شمار نمي آيند چرا كه به سرعت چشم انسان از ديدن يك صفحه نمايش كوچك خسته مي شود. با اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ خود مي توانيد به تماشاي محتواي چندرسانه اي در صفحه نمايش خيلي بزرگتر بپردازيد.

اگر شما نيز جزو آن دسته از عزيزاني هستيد كه به تعمير تلويزيون علاقه مند مي باشيد و با دنبال كردن آموزش هاي ارائه شده در اين وب سايت مي توانيد به تعمير تلويزيون سامسونگ خود بپردازيد. مي توانيد تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ

در ادامه در مورد روند اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ به طور مفصل به بحث و تبادل نظر مي پردازيم. همان طور كه مي دانيد انجام اين كار به روش هاي مختلفي امكان پذير است از ميان اين روش ها مي توان به كابل HDMI، اتصال از طريق واي فاي، اتصال از طريق ميراكست و ديگر موارد اشاره كرد. انتخاب هريك از اين روش ها به امكاناتي كه در دسترس وجود دارد، وابسته است. براي اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ خود با ما همراه باشيد.

اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ

اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ

اتصال گوشي اندرويدي به تلويزيون سامسونگ

در حال حاضر گوشي هاي موجود در بازار و منازل به دو دسته تقسيم بندي مي شوند. گوشي مورد نظر شما يا اندرويد است و يا آيفون. روش هاي اتصال اين گوشي ها با يكديگر متفاوت است. بنابراين تصميم داريم روش هاي اتصال هر دو گوشي را به صورت جداگانه به شما آموزش دهيم. در ابتدا از نحوه اتصال گوشي اندرويد به تلويزيون مي خواهيم شروع كنيم. براي انجام اين كار مي توانيد از سه روش مختلف استفاده كنيد كه در ادامه هريك را براي شما شرح خواهيم داد.

  • اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ از طريق ميراكست

يكي از روش هاي اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ از طريق ميراكست مي باشد. اما قبل از اينكه با اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ آشنا شويد لازم است كه در مورد ميراكست توضيحاتي را براي شما بيان كنيم. به زبان ساده مي توان گفت ميراكست يك شبكه بين گوشي اندرويدي و تلويزيون ايجاد مي كند. بدين طريق كاربران به راحتي مي توانند گوشي اندرويد خود را به تلويزيون متصل كنند. اما استفاده از اين روش در هر شرايطي امكان پذير نيست. در واقع شما زماني مي توانيد گوشي خود را از طريق ميراكست به تلويزيون متصل كنيد كه تلويزيون شما از استاندارد ميراكست پيپشتيباني كند.

نكته: در صورتي كه تلويزيون شما از ميراكست پشتيباني نمي كند مي توانيد دانگل ميراكست خريداري كنيد و به تلويزيون متصل كنيد. گوشي هاي اندرويد 4.2 به بالا مي توانند نسخه ميراكست را پشتيباني كنند.

حالا كه در مورد ميراكست و شرايط استفاده از آن آشنا شديد وقت آن رسيده در مورد اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ توسط ميراكست صحبت كنيم. ممكن است اين قابليت در تلويزيون شما با نام ديگري نمايش داده شود. مثلا ميراكست در برخي از تلويزيون ها با نام Miracast و در برخي از تلويزيون ها با نام Screen Mirroring نمايش داده شود. به هر حال در ابتدا مي بايست به بخش تنظيمات برويد و به دنبال يكي از اين اسامي بگرديد سپس آن را در وضعيت on قرار دهيد. در ادامه كدي بر روي تلويزيون شما به نمايش در مي ايد كه آن را مي توانيد در كادري كه در صفحه گوشي شما نمايش داده شده بنويسيد و بدين طريق گوشي خود را به تلويزيون متصل كنيد.

  • اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ از كابل HDMI

يكي از راحت ترين و متداول ترين روش ها كه تقريبا 80 درصد مردم اين روش را انتخاب مي كنند، استفاده از كابل HDMI است. با يك سر كابل را به گوشي اندرويد خود متصل كنيد و سوكت ديگر آن را به پشت تلويزيون وصل نماييد. بدين طريق به راحتي مي توانيد هرآنچه در گوشي داريد را در نمايشگر تلويزيون مشاهده كنيد.

يكي از دلايلي كه كاربران روش بي سيم را به اين روش ترجيح مي دهند اين است كه در صورتي كه از كابل استفاده كنيد مي بايست گوشي همراه را نزد تلويزيون قرار دهيد كه ترجيح كاربران اين نيست.

  • اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ از طريق واي فاي

قابليت ديگري كه با استفاده از آن مي توانيد گوشي اندرويد خود را به تلويزيون متصل كنيد اين است كه مي توانيد از واي فاي دايركت استفاده كنيد. در اين حالت هر دو وسيله يعني تلويزيون و گوشي هوشمند شما بايد از اين قابليت پشتيباني كند. براي اين كار بايد WIFI-DIRECT را در گوشي و تلويزيون خود فعال كنيد. براي فعال كردن اين گزينه در تلويزيون به سراغ منوي اصلي برويد و وارد بخش network شويد و در اين قسمت wifi-direct را فعال كنيد. براي اينكه اين گزينه را در گوشي خود فعال كنيد بايد به سرچ نوار ابزار برويد و wifi-direct را سرچ كنيد تا اين قابليت براي شما نمايش داده شود و بتوانيد آن را فعال كنيد.

پس از اينكه اين گزينه در تلويزيون فعال شد، ليستي از ديوايس هاي موجود در اطراف را اسكن مي كند و شما مي بايست از ميان ديوايس ها نام گوشي خود را انتخاب كنيد. اعلان درخواست اتصال براي وصل شدن بر روي گوشي شما نمايش داده مي شود و مي توانيد صفحه گوشي خود را از طريق تلويزيون تماشا كنيد.

كسب اطلاعات بيشتر: تنظيم كانال تلويزيون

روش هاي اتصال گوشي آيفون به تلويزيون

روش هاي اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ براي گوشي هاي اندرويد را براي شما شرح داديم. حالا وقت آن رسيده است كه در مورد نحوه اتصال گوشي آيفون به تلويزيون با شما به بحث و بررسي بپردازيم. گوشي ايفون به دو روش مي تواند به تلويزيون شما متصل شود. يكي از آن ها اتصال گوشي آيفون به تلويزيون از طريق digital AV adapter مي باشد و ديگري از طريق Apple TV است. روش اولي كه بيان شد به صورت سيمي و روش دوم به صورت بي سيم است. شما با استفاده از هر دو روش مي توانيد گوشي آيفون خود را به تلويزيون متصل كنيد.

  • اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ از طريق digital AV Adapter

يكي از راه هايي كه براي اتصال گوشي ايفون بيان شد digital AV Adapter مي باشد. يك سر اين سيم داراي دو پورت و ديگري داراي يك پورت است. تك پورتي كه در يك سمت آداپتور قرار دارد داراي يك كابل است كه مي بايست به سوكت شارژر آيفون وصل شود. و دو پورتي كه در سمت ديگر آداپتور است شامل: يك سوكت براي اتصال كابل شارژ آيفون و آيپد و يك سوكت براي اتصال كابل HDMI مي‌باشند.

با اين اوصاف شما مي‌توانيد كابل اين آداپتور را به سوكت شارژ آيفون يا آيپد خود وصل كنيد و به سمت ديگر آن يك كابل HDMI يا كابل شارژ آيفون خود را وصل كنيد و سر ديگر هر يك از اين كابل‌ها را به پورت HDMI يا USB كه در پشت تلويزيون قرار دارد وصل كنيد؛ منتهي در اين روش هم محدوديت فاصله بين گوشي و تلويزيون وجود دارد، به همين دليل برخي از كاربران ترجيح مي‌دهند از اپل تي وي براي اتصال گوشي آيفون خود به تلويزيون استفاده كنند نه از اين روش. در ادامه شما را با اين روش براي وصل كردن گوشي آيفون به تلويزيون نيز آشنا خواهيم كرد.

  • اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ از طريق Apple TV

اين مورد يك گجت اختصاصي محسوب مي شود كه كمپاني اپل اين گجت را به صورت اختصاصي براي وصل كردن تلويزيون به گوشي اپل طراحي كرده است. نحوه استفاده از اين نوع گجت اين است كه بايد اين گجت و آيفوني كه قصد داريد به تلويزيون متصل كنيد به يك شبكه واي فاي مشترك متصل باشند.

انگشت خود را بر روي بخش زيرين صفحه نمايش آيفون يا آيپد خود قرار دهيد و آن را به سمت بالا بكشيد تا كنترل سنتر اجرا شود. سپس گزينه AirPlay Mirroring و Apple TV را انتخاب كنيد. پس از چند ثانيه ارتباط بين اپل تي وي با آيفون يا آيپدتان برقرار خواهد شد و محتواي آيفون يا آيپد شما روي تلويزيونتان نمايش داده مي‌شود.

 

تعمير تلويزيون سامسونگ

اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ

اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ

شما عزيزان براي اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ خود در صورتي كه به مشكل خورديد و يا اينكه براي تعمير تلويزيون خود مي توانيد با شماره هاي درج شده تماس حاصل نماييد و يا از طريق فرم ثبت سفارش مشكل خود را براي ما بيان كنيد. تكنسين هاي ما در اولين فرصت با شما تماس حاصل خواهند كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.