تعمير تلويزيون در شرق تهران

۹ بازديد

تعمير تلويزيون در شرق تهران را با خيالي آسوده به آرادتكنيكال بسپاريد. مركز تخصصي آراد تكنيكل با بيش از چندين سال سابقه در زمينه تعمير لوازم صوتي و تصويري همراه با كادري مجرب و متخصص در خدمت شماست. آراد تكنيكال براي تعمير تلويزيون شما در منزل تان اعلام آمادگي مي كند تا تعمير تلويزيون در شرق تهران شما را با كمترين قيمت و در كوتاه ترين زمان ممكن به عهده بگيرد.

براي سفارش تعمير تلويزيون در شرق تهران خود مي توانيد از طريق شماره هاي درج شده در انتهاي مقاله و يا فرم ثبت درخواست سفارشات خود را ثبت كنيد.

علت روشن نشدن تلويزيون

يكي از مشكلات رايج در تعميرات تلويزيون روشن نشدن آن است كه در تمامي مدل هاي تلويزيون ممكن است پيش آيد. اين مشكل به دلايل زيادي ممكن است اتفاق بيفتد كه در ادامه به آن ها مي پردازيم.

از دلايل روشن نشدن تلويزيون مي توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

  • خرابي برد پاور تلويزيون
  • ويروسي شدن مين برد تلويزيون
  • خرابي cpu مين برد
  • فرسودگي قطعات برد پاور
تعمير تلوزيون در شرق تهران | تعمير تلوزيون در منزل | تعمير تلوزيون شمال تهران

تعمير تلوزيون در شرق تهران | تعمير تلوزيون در منزل | تعمير تلوزيون شمال تهران

تعمير تلويزيون در غرب تهران

خرابي برد پاور تلويزيون

در صورتي كه به مشكل روشن نشدن تلويزيون برخورديد. اولين گزينه اي كه به ذهن مي رسد اين است كه ممكن است مشكل از پريز باشد. بنابراين بهتر است تلويزيون را به يك پريز ديگر متصل كنيد. در ادامه كابل تلويزيون را بررسي كنيد كه ايرادي نداشته باشد. براي اين كار مي توانيد از يك اهم متر و يا يك فازمتر استفاده كنيد. در صورتي كه مطمئن شديد كه برق وارد تلويزيون مي شود مراحل زير را انجام دهيد.

دكمه پاور كنترل تلويزيون را فشار دهيد. چراغ چشمك پاور بايد چشمك بزند و سپس ثابت روشن بماند. ين به اين معني است كه تلويزيون شما دچار خرابي شده است.

اگر تلويزيون روشن شود ولي تصويري براي شما نمايش ندهد يعني بك لايت تلويزيون خراب شده است. بك لايت همان نور زمينه است كه باعث روشن شدن صفحه تلويزيون مي شود.

خرابي cpu مين برد

يكي ديگر از عواملي كه اشاره كرديم خرابي مين برد تلويزيون بود. در اين حالت تلويزيون به طور همزمان صدا و تصوير را ندارد. مين برد وظيفه پردازش تصوير و صدا را به طور همزمان دارد.

ويروسي شدن مين برد تلويزيون

از ديگر دلايل ويروسي شدن مين برد تلويزيون است كه معمولا در تلويزيون هاي اسمارت و اندرويدي اتفاق مي افتد. براي اينكه از ويروسي شدن تلويزيون جلوگيري كنيد، قبل از استفاده از فلش و هارد حتما آن ها را ويروس كشي كنيد.

اگر تلويزيون ويروسي باشد چراغ پاور تلويزيون چشمك مي زند ولي تلويزيون روشن نمي شود.

اگر تلويزيون شما متصل به اينترنت است و از طريق تلويزيون از سايت ها له دانلود مي پردازيد. بهتر است هر ماه يك بار تلويزيون خود را اسكن كنيد تا از ويروسي شدن آن جلوگيري كنيد.

از ديگر دلايل خرابي كه به آن اشاره شد خرابي ريموت كنترل بود. چراغ استندباي روشن است كه يك حالت طبيعي است ولي با زدن دكمه پاور تغييري در حالت تلويزيون ايجاد نمي شود و هرچه تلاش مي كنيد تلويزيون روشن نمي شود. در اين حالت ريموت كنترل شما خراب است.

اين كار با تعويض باتري كنترل حل مي شود درصورتي كه با تعويض باتري ريموت درست نشد. كنترل را باز كنيد و يك بار با الكل آن را شستشو دهيد. با اين كار معمولا مشكل برطرف مي شود.

تعمير تلويزيون در شمال تهران

ارتباط با ما | تعمير تلويزيون در شرق تهران

تعمير تلوزيون در شرق تهران | تعمير تلوزيون در منزل | تعمير تلوزيون شمال تهران

تعمير تلوزيون در شرق تهران | تعمير تلوزيون در منزل | تعمير تلوزيون شمال تهران

شما عزيزان مي توانيد  24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاين سفارش خود را از طريق فرم ثبت سفارش ثبت نماييد. كارشناسان ما در اولين فرصت با شما تماس مي گيرند و مشكل شما را برطرف مي كنند.

همچنين مي توانيد از طريق شماره هاي ثبت شده تماس حاصل نماييد تا متخصصين ما شما را راهنمايي كنند. اميد است كه بهترين خدمات را به شما ارائه دهيم.

آدرس : تهران ، خيابان آزادي ، روبه روي دانشگاه شريف ، كوچه گرانمايه ،بن بست دوم | پلاك 3

شماره تماس:

021-66000323

09124155332


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.