تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران

۹ بازديد

تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران را با آراد تكنيكال تجربه كنيد. تعمير تلويزيون سوني در اين شركت به دست متخصصين مجرب و كار آزموده و با با استفاده از پيشرفته ترين تجهيزات انجام مي شود. آنچه شركت آراد تكنيكال را از ديگر رقيبان متمايز ساخته است اعتماد مشتريان و اعتباري است كه از جانب مشتريان دريافت مي شود. در اين مركز براي تعمير تلويزيون سوني در در جنوب تهران از جديدترين متدها استفاده مي شود.

شما كاربران عزيز در صورت مشاهده خرابي تلويزيون سوني خود تنها كافيست با شماره هاي درج شده در انتهاي مقاله تماس حاصل نماييد و يا اينكه در بخش ثبت سفارش مشكل خود را شرح دهيد. متخصصين ما در اولين فرصت با شما تماس گرفته و در صورتي ك مشكل با راهنمايي غيرحضوري حل نشد، در زمان تعيين شده توسط شما در محل حضور پيدا مي كنند.

 

تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران

ساكنين جنوب تهران مي توانند براي تعمير تلويزيون سوني خود و رفع مشكلات آن به واحد تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران مراجعه كنند. در صورت بروز مشكلاتي مانند نداشتن تصوير، نداشتن صدا، خاموش شدن ناگهاني تلويزيون، روشن نشدن تلويزيون، مشاهده خطوط عمودي روي تصوير و … مي توانيد با تكنسين هاي آرادا تكنيكال تماس حاصل نماييد.

ساكنيني جنوب تهران مي توانند از خدمات سرويس در محل تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران استفاده كنند.لازم به ذكر است متخصصين آراد تكنيكال در جهت حفظ كيفيت تلويزيون شما، در صورتي كه نياز به تعويض قطعه اي باشد از قطعات اورجينال استفاده مي كنند.

 

رفع اشكال تصوير تلويزيون سوني

تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران

تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران

يكي از اشكالات رايج تلويزيون مشكل در تصوير آن مي باشد. اين مشكل منحصر به تلويزيون سوني نيست و تمامي تلويزيون ها با برندهاي مختلف ممكن است به وجود آيد. روش هاي رفع اين مشكل نيز متعدد است. يعني بسته به اشكال پيش آمده راهكارهايي كه جهت رفع اين مشكل وجود دارد نيز متفاوت است. شما كاربران عزيز مي توانيد جهت دريافت خدمات تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران به وب سايت آراد تكنيكال مراجعه كنيد. برخي از دلايل خرابي تصوير تلويزيون در اين بخش بيان شده است.

  • صفحه سياه و بدون تصوير

در برخي موارد به اين مشكل بر مي خوريم كه تلويزيون سوني نمي تواند در يكي ورودي هاي خود تصويري را نمايش دهد ولي ورودي هاي ديگر سيگنال ويديو سالم است. اين علامت مربوط به خرابي مادربرد تلويزيون است. بنابراين هنگامي كه تلويزيون روشن است، تصوير ندارد ولي چراغ ال اي دي روشن شده است و نور آن از قرمز به آبي يا سيز تغيير مي كند به اين معني است كه مادربرد سيگنال start-up را به PSU ارسال مي كند.

از ذيگر دلايل سياه شدن صفحه مي توان به سوختن پيكسل ها اشاره كرد. صفحه نمايش تلويزيون از تعداد زيادي پيكسل تشكيل شده است كه در صورتي كه پيكسل هر بخش بسوزد يك لكه سياه رنگ در آن بخش نمايش داده مي شود. اين لكه هاي سياه در صورتي كه در تلويزيون هاي ال سي دي ديده شود مربوط به خرابي پنل تلويزيون است. همچنين خرابي بك لايت نيز مي تواند موجب سياه شدن تصوير تلويزيون شود. سياه شدن تلويزيون جزو مواردي است كه كاربران عادي نمي توانند اين مشكل را حل كنند بنابراين شما در بخش تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران مي توانيد به متخصصين آراد تكنيكال مراجعه كنيد.

  • تنها نيمي از تلويزيون تصوير دارد

عمدتا اين نوع علامت به خاطر كابل FPC ايجاد مي شود. اين كابل خروجي از T-CON به برد راه انداز Source است. در اين وضعيت علاوه بر كابل FPC ، كانكتورهاي آن در برد T-CON و برد راه انداز Source نيز مي بايست بررسي گردند. بعضي از همكاران در حوزه تعمير، بر اين تصورند كه پس از تعويض برد T-con و حل شدن اين مشكل، كار به پايان رسيده است اما مشكل واقعي فقط به خاطر وجود لحيم سردي در كانكتور يا غيره است. اين مورد نيز جزو مواردي است كه حتما مي بايست توصط متخصص كاربلد صورت پذيرد.

  • خطوط عمودي رو تصوير

گاها مشاهده كرده ايد كه روي تصوير تلويزيون برخي خطوط عمودي اشكار مي شود كه در صورتي كه ناديده گرفته شود به مرور زمان تعداد آن ها بيشتر مي شود. اگر اين خطوط در ميان منوي OSD باشد و بر روي تمامي ورودي ها اثر يكساني داشته باشد، حاكي از خرابي پنل تلويزيون است.

  • مشاهده تصوير نگاتيوي

اين نوع مشكل به خاطر وجود نقصي در مدار GAMMA در برد T-con ايجاد مي شود. پس فقط برد T-con را تعويض كنيد و مشكل برطرف خواهد شد. خدمات مرتبط با رفع اين اشكال در مركز تعميرات تلويزيون سوني ارائه مي گردد. شما عزيزان مي توانيد براي رفع اين مشكل و تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران به آراد تكنيكال مراجعه كنيد.

بيشتر بخوانيم: تعمير تلويزيون ال جي

تماس با ما

تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران

تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران

شركت خدماتي آراد تكنيكال با بيش از 20 سال سابقه تعميرات لوازم صوتي و تصويري ، الخصوص تعمير انواع تلويزيون در برندهاي مختلف داخلي و خارجي توانسته همواره بهترين خدمات را به مشتريان خود ارائه نمايد و در اين راه از بهترين افراد متخصص و كارشناسان مجرب استفاده مي نمايد، كليه خدمات  ارائه شده در آراد تكنيكال داراي پشتيباني مي باشد و همچنين كليه قطعات مورد استفاده در تعميرات داري گارانتي مي باشد و پيوسته در تلاش هستيم تا با كيفيت ترين و بروزترين قطعات را استفاده نماييم. با تعمير تلويزيون سوني در جنوب تهران در خدمت شما هستيم.

شما عزيزان مي توانيد از طريق فرم ثبت  سفارش درخواست تعمير خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد و يا با شماره تماس هاي درج شده در سايت با ما تماس بگيريد.

شماره تماس:

021-66000323

09124155332

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.