تعمير تلويزيون ديپوينت

۷ بازديد

امروز مي خواهيم در مورد تعمير تلويزيون ديپوينت به بحث و بررسي بپردازيم. يكي از تلويزيون هاي ايراني كه امروزه طرفداران بسياري را براي خود كسب كرده است تلويزيون ديپوينت مي باشد. تعمير تلويزيون ديپوينت نيز مي تواند شامل تعمير انواع خرابي هاي آن باشد كه در بخش هاي بعدي به خرابي هاي رايج تلويزيون و تعمير تلويزيون ديپوينت اشاره مي كنيم.

در حالت كلي مي توان گفت اكثر تلويزيون ها دچار مشكلات مشابهي مي شوند كه در تمامي تلويزيون ها مشترك است. به عنوان مثال به هم ريختگي تصوير، سياه شدن بخشي از تصوير، سوختن پيكسل ها و يا كشيده شدن تصوير جزو مشكلات رايجي است كه تقريبا در تمامي تلويزيون ها مشترك است. به تمامي اسن مشكلات مي توان مشكلات صوتي را نيز اشاره كرد كه براي رفع آن مي بايست بلندگوهاي تلويزيون چك شود.

تلويزيون يكي وسايل پركاربرد خانگي است كه در صورت خرابي مي بايست هرچه سريعتر به فكر تعمير آن باشيد. در اين مقاله شما مي توانيد با انواع مشكلات رايج در تلويزيون ديپوينت و روش هاي تعمير تلويزيون ديپوينت اطلاعاتي بدست آوريد. با آرادتكنيكال همراه باشيد.

تعمير تلويزيون ديپوينت | تعمير تلويزيون ديپوينت در منزل

تعمير تلويزيون ديپوينت | تعمير تلويزيون ديپوينت در منزل

مشكلات صدا و تعمير تلويزيون ديپوينت

در حالت كلي مي توان گفت تلويزيون هاي ديپوينت داراي كيفيت عالي صدا ندارند ولي همين كيفيت متوسط نيز ممكن ايت با مشكلات صوتي مواجه شود و صداي تلويزيون به طور كامل به مشكل بخورد. اگر با مشكلات تلويزيون ديپوينت مواجه شديد و اقدام به تعمير تلويزيون ديپوينت داشتيد، علت را در يكي از موارد زير جويا شويد.

  • كابل هاي مربوط به صوت تلويزيون متصل نيستند
  • كابل ها صوتي شل شده يا به درستي متصل نشده اند
  • تنظيمات صداي تلويزيون شما تغيير كرده است
  • خروجي صدا با دستگاه سازگاري ندارد

اگر پس از بررسي كه مواردي كه بيان شد همچنان با مشكل قبلي مواجه بوديد به احتمال زياد بلندگوهاي تلويزيون آسيب ديده اندو يا اينكه پاره شده اند. يكي از نكاتي كه در تلويزيون ديپوينت مي بايست حتما رعايت شود اين است كه صداي تلويزيون را بيش از حد بلند نكنيد چون به بلندگوها آسيب زده و موجب پارگي آن ها مي شود.

 

واضح نبودن تصوير و تعمير تلويزيون ديپوينت

يكي از ديگر از مسائلي كه ممكن است دارندگان تلويزيون ديپوينت با آن برخورد كنند عدم وضوح تصوير مي باشد كه در اين حالت تصوير ممكن است نسبت به حالت عادي خود تار باشد. اين موضوع نيز دلايل بسياري دارد كه در ادامه به برخي از اين دلايل مي پردازيم. توجه داشته باشيد در صورتي كه در مورد تعمير تلويزيون ديپوينت اطلاعاتي نداريد بهتر است تعمير آن را به متخصصين آراد تكنيكال بسپاريد و از به بار آوردن خرابي هاي احتمالي جلوگيري كنيد.

  • تنظيمات حذف نويز فعال نيست. با فعال كردن آن وضوح تصوير را بيشتركنيد.
  • منبع p720 از تلويزيون توليد نمي شود؛ يعني سيگنال هاي مربوطه توسط تلويزيون دريافت نمي شوند.
  • با كمك دفترچه راهنما ميزان شارپنس تصوير را افزايش دهيد.

 

نگهداري از پنل تلويزيون ديپوينت

يكي از مهم ترين قطعات تلويزيون ديپوينت كه نسبت به ديگر قطعات قيمت بالايي دارد پنل تلويزيون است ك اين صفحه علاوه بر اينكه بسيار حساس مي باشد. آسيب پذير نيز است. بنابراين در مورد نگهداري پنل تلويزيون كوشا باشيد و از وارد شدن هرگونه ضرفه، فشار، برخورد اشياء نوك تيز به پنل و يا ريختن مايعات روي پنل جلوگيري كنيد.

 

جمع بندي

تعمير تلويزيون ديپوينت | تعمير تلويزيون ديپوينت در منزل

تعمير تلويزيون ديپوينت | تعمير تلويزيون ديپوينت در منزل

تعمير تلويزيون ديپوينت امروزه در تهران و شهرستان ها به راحتي قابل انجام است. تيم آراد تكنيكال با چندين سال تجربه در زمينه تعمير تلويزيون با مشكلات رايج اين نوع تلويزيون اشنا بوده و براي تعمير آن از قطعات با كيفيت استفاده مي كند. اگر تلويزيون شما نيز دچار مشكلاتي مانند پرش تصوير، سياهي بخشي از تصوير، نبود صدا، سوختن پيكسل ها، كاهش كيفيت تصوير، يا كاهش كيفيت صدا، خاموش و روشن شدن پي در پي و يا خاموش شدن ناگهاني مي شود. بايد گفت اين ها مشكلات رايجي هستند كه در ممكن است در تلويزيون هاي ديپوينت پيش آيد. خوشبختانه براي تعمير تلويزيون ديپوينت خود يم توانيد با آراد تكنيكال تماس حاصل نموده و نسبت به تعمير تلويزيون خود اقدام كنيد.

تعمير تلويزيون ال جي در منزل

تماس با ما

شركت خدماتي آراد تكنيكال با بيش از 20 سال سابقه تعميرات لوازم صوتي و تصويري ، الخصوص تعمير انواع تلويزيون در برندهاي مختلف داخلي و خارجي توانسته همواره بهترين خدمات را به مشتريان خود ارائه نمايد و در اين راه از بهترين افراد متخصص و كارشناسان مجرب استفاده مي نمايد، كليه خدمات  ارائه شده در آراد تكنيكال داراي پشتيباني مي باشد و همچنين كليه قطعات مورد استفاده در تعميرات داري گارانتي مي باشد و پيوسته در تلاش هستيم تا با كيفيت ترين و بروزترين قطعات را استفاده نماييم.

شما عزيزان مي توانيد از طريق فرم ثبت  سفارش درخواست تعمير خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد و يا با شماره تماس هاي درج شده در سايت با ما تماس بگيريد.

شماره تلفن:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.