تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل

۴ بازديد

يكي از عمده مشكلاتي كه به هنگام خرابي تلويزيون ايجاد مي شود، انتقال به تعميرگاه مي باشد كه ممكن است حين جابجايي ضربه بخورد.

ديگر نگران جابجايي تلويزيون خود نباشيد.

به جاي حمل تلويزيون از خدمات تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل استفاده كنيد.

چگونه از خدمات تعمير در محل استفاده كنيم؟

شما مي توانيد به سايت آرادتكنيكال مراجعه كرده و سفارش خود را ثبت كنيد. و يا اينكه با شماره هاي درج شده در انتهاي مقاله تماس حاصل نماييد. نمايندگان ما در اولين فرصت به آدرس درج اعزام مي شوند . در اين حالت خدمات تعمير تلويزيون سريع پيش رفته و ديگر نيازي به جابجايي تلويزيون نيست.

تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل | هزينه تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل

تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل | هزينه تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل

مشكلات متداول تلويزيون سامسونگ كدام است؟

  • تلويزيون صدا ندارد.
  • تلويزيون خود به خود خاموش مي شود
  • تلويزيون مدام روشن خاموش مي شود
  • صداي تلويزيون قطع شده است.
  • تلويزيون روشن نمي شود
  • تلويزيون ناگهان خاموش شده و ديگر روشن نمي شود.
  • رنگ صفحه نمايش بهم ريخته است.

از شايع ترين دلايل اينكه تلويزيون صدا نداشته باشد اين است كه بك لايت تلويزيون خراب باشد. بك لايت همان نور پشت صفحه تلويزيون است كه در صورت خرابي آن تصوير سياه مي شود. براي تعمير بك لايت نيازي به حمل تلويزيون و بردن به محل تعمير نيست. متخصصين آرادتكنيكال در محل مورد نظر شما تلويزيون را تعمير مي كنند.

تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل | هزينه تعمير تلويزيون سامسونگ

تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل | هزينه تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل

اگر تلويزيون شما خود به خود خاموش مي شود، برد پاور تلويزيون فرسوده شده است يا اينكه در محل شما نوسانات برقي وجود دارد كه بهتر است از محافظ برق استفاده شود. اما در تلويزيون هاي ال اي دي اين دليل متفاوت است و ممكن است به دليل استفاده از فلش ويروسي و يا كابل hdmi غيراستاندارد باشد.

ايراد شايع در تلويزيون هاي سامسونگ خاموش و روشن شدن مداوم تلويزيون سامسونگ يكي از ايرادات شايع آن است كه بيشتر در مدل هاي 40d55000، 40d5000 و 40d5950 رايج است. اين خرابي در منزل قابل تعمير است و شما براي تعمير تلويزون سامسونگ در منزل خود مي توانيد با متخصصين آرادتكنيكال در تماس باشيد. تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل

دلايل قطعي صداي تلويزيون متعدد است. اگر صداي تلويزيون قطع شده بود قبل ازينكه به فكر تعمير آن بيفتيد، به تنظيمات تلويزيون برويد و در قسمت تنظيمات صدا روشن بودن بلندگوي تلويزون را چك كنيد. همچنين مي توانيد تلويزيون را به تنظيمات كارخانه بازگردانيد تا مشكل قطعي صدا برطرف شود. در غير اينصورت احتمال زياد بلندگوهاي تلويزيون خراب است و مي بايست با متخصصين آرادتكنيكال تماس حاصل نماييد.

بيشتر بدانيم: ويديوي خرابي مين برد تلويزيون

اگر تلويزيون خود به خود روشن نمي شود ورودي آن را چك كنيد ممكن است ولتاژ لازم براي روشن شدن تلويزيون حاصل نشده باشد. در غير اينصورت پاور تلويزيون خراب است. تعمير پاور تلويزيون در منزل و محل شما صورت مي گيرد.

از ديگر دلايل خرابي تلويزيون پخش شدن رنگ و يا حذف شدن يكي از رنگ ها در تصوير و يا ايراد شايع تر ظاهر شدن يك خطوط عمودي و افقي است. كه به دليل خرابي بردهاي اصلي، منبع تغذيه و يا بك لايت است. اين ايراد در بسياري از مدل هاي سامسونگ موجود است كه با تعمير و يا تعويض فطعات اصلي مي تواند درست شود.

هزينه تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل

يكي از رايج ترين سوالاتي كه در صورت خراب شدن تلويزيون پيش مي آيد اين است كه هزينه تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل چقدر است؟

همانطور كه مي دانيد بدون تشخيص ايراد نمي توان يك هزينه قطعي براي تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل در نظر گرفت. چراكه ممكن است يك قطعه نياز به تعمير و يا تعويض داشته باشد. اگر از تلويزيون سامسونگ استفاده مي كنيد و مي خواهيد هزينه تعمير آن را بدانيد مي توانيد با متخصصين آرادتكنيكال تماس حاصل نماييد. متخصصين ما در محل حضور يافته و پس از عيب يابي هزينه دقيق تعمير را با شما در ميان مي گذارند.

گارانتي تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل

تعميرات تلويزيون سامسونگ در منزل توسط متخصصين آرادتكنيكال همراه با گارانتي صورت مي گيرد. در مدت گارانتي در صورتي كه با همان مشكل قبلي مواجه شديد مي توانيد با متخصصين ما تماس بگيريد. اين بار بدون دريافت هزينه مشكل به وجود آمده را رفع مي كنيم.

 

تماس با ما | تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل

شركت خدماتي آراد تكنيكال با بيش از 20 سال سابقه تعميرات لوازم صوتي و تصويري ، الخصوص تعمير انواع تلويزيون در برندهاي مختلف داخلي و خارجي توانسته همواره بهترين خدمات را به مشتريان خود ارائه نمايد و در اين راه از بهترين افراد متخصص و كارشناسان مجرب استفاده مي نمايد، كليه خدمات  ارائه شده در آراد تكنيكال داراي پشتيباني مي باشد و همچنين كليه قطعات مورد استفاده در تعميرات داري گارانتي مي باشد و پيوسته در تلاش هستيم تا با كيفيت ترين و بروزترين قطعات را استفاده نماييم.

شما عزيزان مي توانيد از طريق فرم ثبت سفارش درخواست تعمير خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد و يا با شماره تماس هاي درج شده در سايت با ما تماس بگيريد.

ثبت سفارش

  • آدرس : تهران ، خيابان آزادي ، روبه روي دانشگاه شريف ، كوچه گرانمايه ،بن بست دوم | پلاك 3
  • تلفن مركزي : 66000323-021
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.