تعمير تلويزيون جي پلاس

۴ بازديد

آيا براي تعمير تلويزيون جي پلاس خود به مشكل خورده ايد؟ نگران نباشيد. آراد تكنيكال حامي شماست.

مدتي است نام برندي جديد در زمينه محصولات صوتي و تصويري شنيده مي شود كه هرچند جديد است ولي بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. به تازگي گلديران محصولات جي پلاس را شروع كرده است و تقريبا سبد كاملي از لوازم خانگي جي پلاس عرضه كرده است. اما در اين مقاله مي خواهيم در مورد تعمير تلويزيون جي پلاس با شما به بحث و تبادل نظر بپردازيم. اگر در مورد سرويس و تعمير تلويزيون جي پلاس اطلاعاتي نداريد، تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد. شما عزيزان مي توانيد نظرات و سوالات خود را در قالب ديدگاه با ما در ميان بگذاريد.

 

شايع ترين ايرادات تلويزيون جي پلاس

براي تعمير تلويزيون جي پلاس و رفع ايرادات آن بهتر است در ابتدا برخي از ايرادات آن را بشناسيم و در صورت نياز نسبت به تعمير تلويزيون جي پلاس خود اقدام كنيم. ايرادات بيان شده ممكن است براي هر تلويزيون با هر برندي رخ دهد كه جي پلاس نيز در همين رسته است.

تعمير تلويزيون جي پلاس

تعمير تلويزيون جي پلاس

  • تلويزيون جي پلاس روشن نمي شود

هنگامي كه با اين مورد مواجه شديد، قبل از اينكه به فكر تعمير تلويزيون جي پلاس خود بيفتيد، اتصالات برقي را بررسي كنيد. ممكن است به دليل قطعي و يا نوسان برق تلويزيون شما روشن نشود. مي توانيد پريز را مستقيم به برق وصل كنيد تا از صحت محافظ برق خود اطمينان حاصل كنيد. در صورتي كه به طور كلي برق وارد دستگاه نمي شود دستگاه هاي جانبي را بررسي كنيد. اگر تلويزيون همچنان روشن نمي شود، براي تعمير تلويزيون جي پلاس خود مي توانيد با متخصصين آراد تكنيكال در تماس باشيد.

  • تلويزيون جي پلاس به طور خودكار خاموش مي شود

در اين حالت ممكن است تنظيمات تلويزيون شما به مشكل خورده باشد. در ابتدا گزينه sleep از منوي زمان را بررسي كنيد. در صورتي كه اين گزينه فعال است، آن را غير فعال كنيد تا سر ساعت مشخصي تلويزيون خاموش نشود. همچنين در اين بخش مي توان تايمر خواب را نيز بررسي كنيد كه فعال نباشد.

در تلويزيون هاي جي پلاس گرينه اي به عنوان خاموش شدن در حالت بدون سيگنال نيز در منو وجود دارد كه باعث مي شود تلويزيون در حالت no signal خاموش شود.

همچنين براي مدت زماني باتري كنترل تلويزيون جي پلاس را خارج كنيد تا مشخص شود كه ايا پيغام اشتباه به تلويزيون صادر مي كرده است يا خير. در صورتي كه هيچ يك از موارد زير براي تعمير تلويزيون شما موثر واقع نشد، مي توانيد براي تعمير تلويزيون جي پلاس خود اقدام كنيد.

  • چراغ تلويزيون جي پلاس چشمك مي زند

در صورتي كه تلويزيون شما به چشمك مي زند به مدت 5 ثانيه كليد پاور را نگه داريد تا مشكل برطرف شود. ممكن است تلويزيون شما هنگ كرده باشد. در اين حالت بايد از متخصصين آرادتكنيكال كمك بگيريد.

  • تلويزيون صدا دارد ولي تصوير ندارد

اين حالت عموما در صورت استفاده از ورودي هاي غير استاندارد مانند فلش ايجاد مي شود. در اين حالت بررسي كنيد كه آيا تلويزيون در ورودي هاي ديگر تصوير دارد يا خير. همچنين بررسي كنيد تصوير منو نمايان مي شود يا خير. در صورتي كه در هر دو حالت تصويري مشاهده نكرديد، پنل تلويزيون شما به مشكل خورده است و مي بايست نسبت به تعمير تلويزيون جي پلاس خود اقدام كنيد.

  • تصوير تلويزيون جي پلاس تار است

هنگامي كه با اين مشكل برخورديد  در ابتدا حالت هاي مختلف تصوير را در منوي تصوير بررسي كنيد. در بخش تنظيمات تلويزيون گزينه “صرفه جويي در مصرف برق” را خاموش كنيد. و در انتها گزينه روشنايي را در منوي تلويزيون بررسي كنيد.

در صورتي كه با اقدامات بالا مشكل رفع نشد، ايراد اساسي است و براي تعمير تلويزيون جي پلاس مي بايست از متخصص كمك بخواهيد.

مطالعه بيشتر: تعمير تلويزيون ال جي در منزل

  • تصوير تلويزيون جي پلاس شطرنجي است

براي بررسي اين مشكل و حل آن در ابتدا به بخش تنظيمات برويد و حالت تصوير را در حالت درخشان قرار دهيد. وضوح تصوير را كمي پايين تر انتخاب كنيد و در نهايت دماي رنگ و گزينه رنگ را به دلخواه تنظيم كنيد.

اين مشكل عموما براي كساني كه تلويزيون خود را به تازگي خريداري كرده اند و تنظيمات تلويزيون درست نيست، پيش مي ايد. در صورتي كه بدين روش مشكل حل نشد، قطعات تلويزيون به مشكل خورده است و براي تعمير تلويزيون جي پلاس خود بايد از متخصص كمك بخواهيد.

  • خطوط عمودي يا افقي روي تلويزيون ظاهر شده است

اگر روي تصوير تلويزيون جي پلاس خطوط افقي يا عمودي مشاهده كرديد در ابتدا تصوير تلويزيون را با ورودي هاي ديگر مانند فلش نيز بررسي كنيد. چنانچه در اين حالت ايرادي مشاهده نشود، ايراد مي تواند از ورودي مورد نظر باشد. قدرت سيگنال ممكن است ضعيف شده باشد. اگر مشكل ايجاد شده رفع نشد، براي تعمير تلويزيون جي پلاس از يك متخصص كمك بخواهيد.

  • تصوير تلويزيون از كادر خارج شده است و يا كوچك است

در صورت مشاهده اين حالت ممكن است تنظيمات تصوير تلويزيون شما به مشكل خورده باشد. در بخش تنظيمات ابعاد تلويزيون را روي 16:9 قرار دهيد. اگر مشكل همچنان پابرجا بود از قسمت منو تنظيمات، بخش over scan را تغيير وضعيت دهيد. بهتر است اين مشكل را با ورودي هاي ديگر نيز بررسي كنيد و در صورتي كه اين مشكل براي تمامي ورودي ها برقرار باشد بايستي براي تعمير تلويزيون جي پلاس خود با متخصصين آراد تكنيكال تماس حاصل نماييد.

 

سرويس و نگهداري تلويزيون جي پلاس

شايد در نگاه او اينگونه به نظر برسد كه با توجه به اينكه اين برند جديد است نمي توان به راحتي به آن اعتماد كرد و مي بايست بهتر و دقيق تر در مورد اي محصول تصميم گيري شود. اما بهتر است بدانيد اين برند در همان روزهاي اول امتحان خود را پس داده است و جزو بهترين برندهاي در حال حاضر مي باشد. شما عزيزان براي تعمير تلويزيون جي پلاس خود مي توانيد از طريق شماره هاي درج شده در انتهاي مقاله با تكنسين هاي آراد تكنيكال در ارتباط باشيد و از آن ها بخواهيد در كوتاه ترين زمان ممكن به محل مورد نظر بيايند.

 

تماس با ما

تعمير تلويزيون جي پلاس

تعمير تلويزيون جي پلاس

شركت خدماتي آراد تكنيكال با بيش از 20 سال سابقه تعميرات لوازم صوتي و تصويري ، الخصوص تعمير انواع تلويزيون در برندهاي مختلف داخلي و خارجي توانسته همواره بهترين خدمات را به مشتريان خود ارائه نمايد و در اين راه از بهترين افراد متخصص و كارشناسان مجرب استفاده مي نمايد، كليه خدمات  ارائه شده در آراد تكنيكال داراي پشتيباني مي باشد و همچنين كليه قطعات مورد استفاده در تعميرات داري گارانتي مي باشد و پيوسته در تلاش هستيم تا با كيفيت ترين و بروزترين قطعات را استفاده نماييم.

شماره تماس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.